Cupcakes met marsepeinen eendjes

Gisteren werd mijn flinke (jongste) zoon al 3 jaar!  Dat kon de mama uiteraard niet laten voorbijgaan zonder iets lekkers te bakken voor dat zoetebekje!!  En het moest er ook leuk uitzien natuurlijk...

Het resultaat: cakejes met lekker fel gekleurde eendjes erop!


Voor de bereidingswijze van de cakejes zelf, verwijs ik je graag door naar HIER (ik maakte hier geen mini-cupcakes zoals in dat receptje, maar maakte ze in het "normale" cupcake-formaat).

Uitstekend deeg trouwens om kindjes bij te laten helpen... en dat liet jarige Lucas zich geen twee maal zeggen!


Hoe ik de marsepein kleur en verwerk, kan je HIER lezen.  Je hebt er vooral wel wat geduld en fijn vingerwerk bij nodig...


En geloof me, als je dit op tafel zet is het in een oogwenk verdwenen! ;o)

Onze jongens waren in ieder geval héél enthousiast!


Reacties

Populaire posts