Dé winnaar..........

Jullie hadden tot 18u vandaag de tijd om deel te nemen aan mijn wedstrijdje en daarbij enkele leuke pralinevormpjes + voedingskleurstofjes te winnen... Ik kreeg 14 superleuke reacties en daar ben ik uiteraard héél blij mee! :)

En dan nu... tromgeroffel... de bekendmaking van de winnaar!

Als ingrediënten nemen we 14 deelnemers afgedrukt op een blad papier...


Vervolgens laten we een vijfjarig kindje deze deelnemers zorgvuldig van elkaar losknippen...


Dan halen we er een driejarig kindje bij om alle kaartjes goed door elkaar te roeren...


We vragen de vijfjarige om er één kaartje uit te vissen. Dat blijkt niet zo evident...


Maar uiteindelijk lukt het wel...


Tadaaaaaa.................


Van harte gefeliciteerd Kreatita!!!  En heel veel plezier gewenst met je pakketje!  Laat je me via het contactformulier nog even je adres weten? :)


PS: gisteren liep het bezoekersaantal nog op tot 678 (!!!) en vandaag zit ik om 19u40 al aan 551!  Mijn blogje is blijkbaar plots wel erg populair... Bij deze dus nog eens bedankt aan al mijn lezers!!!

Reacties

  1. Hihi, superleuk aangepakt dat winnaartje-mixen/vissen! Blijven gaan met die receptjes!!x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaaaaw leuk voor Kreatita!!!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliceteerd.Wat een leuk idee met je zoon.HIj had pret dat is te zien;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whoohoo!!! Superleuk nieuws :)
    Ik mail je zodadelijk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontvangen hoor! Het pakketje vertrekt morgen en normaal gezien zal je het dan woensdag in je bus vinden (tenzij de post met die feestdag ertussen wat trager werkt natuurlijk;))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke manier om de winnaar bekend te maken.. Proficiat Kreatitia, mooi pakketje!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts