Bosto Paella Cook (uit een pakje)

Paella die op 10 minuten klaar is? Hmm, de moeite om eens uit te testen... En die kans kreeg ik ook want ik kreeg twee pakketjes van Bosto toegestuurd om uit te proberen en om een verslagje op deze blog te schrijven. Ik hou van koken met verse ingrediënten, maar ik hou evengoed van lekkere gerechten die in een handomdraai klaar zijn. En dat er dan af en toe eens 'eten uit een pakje' op tafel komt, dat kan me eerlijk gezegd weinig schelen ;)

Ik deed braaf wat men op de verpakking aangaf, en dit werd het resultaat...


Dit heb je nodig voor dit simpele gerechtje:
(voor 4 personen)

1 doosje 'Bosto Paella Cook'
2 eetlepels olijfolie
2/3 liter water
1 doosje gekookte scampi's (+/- 125g)



Eerst en vooral: de uitleg op de verpakking is zeer duidelijk en van elke stap staan er dan ook nog eens mooie foto's afgebeeld... Er kan dus eigenlijk niets mislopen! :)

Je dient eerst twee eetlepels olijfolie te verhitten in een ruime pan, waarin je al de rijst al roerend glazig laat worden. Dan voeg je het zakje met groenten en kruiden toe.


Daar giet je 2/3 liter water bij. Roer vervolgens alles goed door elkaar en laat het geheel op een zacht vuurtje koken tot al het water is opgeslorpt. Schep alles af en toe eens door elkaar.


Roer er op het einde de scampi's door, laat ze nog even mee opwarmen en dien de paella dan op!


Wat vond ik nu van dit gerechtje? Wel, ik vond het eigenlijk best geslaagd en ook super dat het zo snel klaar is! Alleen is er op de verpakking sprake van water OF bouillon. Ik voegde dan ook groentenbouillon toe, maar ik kan dat bij dit gerecht alleen maar AFRADEN!! Het maakt het geheel absoluut véél te zout! Maar als ik de overdreven zoute smaak dus weg dacht, was dit best een lekker gerecht!

Reacties

Populaire posts