Uitgetest: Hello Fresh Family Box

Na vorige week de vijf maaltijden van de Original Box uitgetest te hebben, was het nu tijd voor de Family Box. We zijn tenslotte een gezinnetje met kinderen en die lusten veel, maar zeker niet alles. En bovendien waren we natuurlijk ook wel eens nieuwsgierig of deze box ons misschien beter zou bevallen dan de original. Want zoals ik al schreef, vonden we vorige week de gerechten wel oké, maar zeker niet super. Ditmaal waren het drie maaltijden en geen vijf. Ook nu was ik helemaal in mijn nopjes toen ik de doos in ontvangst nam. Wat een lekker ogende, verse ingrediënten!


Hierbij de gerechtjes die we ermee konden maken:

kalfsburger met aardappelen en champignons


Onze punten voor dit gerecht:
- ik: 8,5/10
- manlief: 8/10
- zoonlief (9 jaar): 7/10
- zoonlief (7 jaar): 8/10

totaal: 31,5/40

Een heel lekkere hamburger, een mengeling van aardappel en champignon die echt heerlijk werd dankzij de rozemarijn en marjolein erbij en een fris slaatje van krulsla en komkommer, afgewerkt met een super-vinaigrette met o.a. honing en mosterd. Aangezien ik geen honing in huis had (die moest je zelf nog toevoegen), gebruikte ik in de plaats daarvan ahornsiroop. En ja hoor, dat ga ik dus vaker doen! Mmm!!!

Het volledige recept kan je HIER vinden.

Zalm met frisse citroen en pasta


Onze punten voor dit gerecht:
- ik: 8,5/10
- manlief: 8/10
- zoonlief (9 jaar): 7/10
- zoonlief (7 jaar): 7/10

totaal: 30,5/40

Wauw, wat een lekker stuk zalm... Ik zei het al: vers, vers, vers. Dit vind je niet in de supermarkt in ieder geval! En ik ben normaal geen pasta-fan en ook paprika kan me doorgaans niet echt bekoren... Maar in deze combinatie vond ik het allemaal geweldig! Echt heerlijk. de citroen(schil) en de basilicum maakten dit gerecht hélemaal af.

Het volledige recept kan je HIER vinden.

Nasi met groenten en mangosausje


Onze punten voor dit gerecht:
- ik: 8,5/10
- manlief: 8,5/10
- zoonlief (9 jaar): 8,5/10
- zoonlief (7 jaar): 9,5/10

totaal: 35/40

In het eitje had ik zin, in de mangochutney ook, in de rijst en de kool-mix eerlijk gezegd heel wat minder... Maar dit gerechtje heeft me dus echt verrast! Zo lekker! De hele combinatie was fantastisch en ons hele gezin was bijzonder enthousiast. Dit maken we vaker!

Het volledige recept kan je HIER vinden.


Onze tweede week Hello Fresh viel dus heel wat beter mee dan de eerste week. Erg blij dat we dit hebben geprobeerd!
Volgende week staat Hello Fresh hier even op pauze en testen we Foodbag uit, een gelijkaardige service. Binnenkort is het dan ook nog de beurt aan Smartmat. We zijn erg benieuwd!!


Lees HIER mijn verslag over de Hello Fresh Original Box, HIER mijn verslag over Foodbag & HIER mijn verslag over Smartmat.

Reacties

Populaire posts